Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Reconfigurando percepcións: Imaxe da tecnoloxía nas aulas de educación secundaria en Galicia

  • Autores: Andrea Fernández Sánchez
  • Localización: Eduga: revista galega do ensino, ISSN-e 2171-6595, Nº. 87, 2024
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • Na era actual, a tecnoloxía desempeña un papel crucial en todos os aspectos da vida. Este estudo aborda a percepción que ten o alumnado de centros educativos de Galicia que empregan metodoloxías activas de E-A nas materias científico-tecnolóxicas sobre a tecnoloxía. Os resultados indican que, aínda que o alumnado recoñece a importancia da tecnoloxía para o benestar humano e o desenvolvemento social, a visión deformada da tecnoloxía como un subproduto da ciencia persiste.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno