Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Innovació en l’avaluació formativa en línia a través del codisseny: El cas dels tallers de codisseny per a la innovació en l’avaluació online als Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació de la UOC

  • Autores: Inês Martins, Lluc Massaguer, Marc Compte Pujol, Amalia Susana Creus
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • English

      We present the teaching innovation workshops on evaluation aimed at the teaching staff of the Information and Communication Sciences Studies of the Open University of Catalonia. The objectives of the work are: the diagnosis of actions around the evaluation; the Identification of good ideas and good practices; the promotionand transfer of these; and support in its implementation. We conclude that the workshops have been an ideal tool to address the improvement of virtual and asynchronous formative assessment.

    • català

      Presentem els tallers d’innovació docent sobre avaluació dirigits al professorat dels Estudis de Ciències de la Informació i Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya. Els objectius del treball són: el diagnòstic d’accions entorn l’avaluació; la Identificació de bones idees i bones pràctiques; el seu impuls i transferència; i l’acompanyament en la seva implementació. Concloem que els tallers han sigut una eina ideal per abordar la millora d’avaluació formativa virtual i asincrònica.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno