Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Pràctiques educatives informades per les evidències:què aporten i com s’aconsegueixen implementar al nivell dels centres educatius?

  • Autores: Georgeta Ion, Saida López Crespo
  • Localización: Fòrum: revista d'organització i gestió educativa, ISSN 1696-0475, ISSN-e 2014-4792, Núm. 58, 2022, pág. 5
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Les evidències de diversos tipus sempre han estat una part integrant de qualsevol decisió en l’àmbit educatiu. Els centres educatius reben periòdicament feedback de part de l’Administració (per exemple, d’Inspecció Edu- cativa) o de la pròpia comunitat (les famílies o altres agents) i, a la vegada, analitzen les dades o els resultats dels i les estudiants per prendre decisions orientades cap a la millora (Schil- dkamp, 2019)


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno