Azken urteotan gero eta gehiago aipatzen da gamifikazioa metodologia berritzaile bezala ikaskuntza esanguratsu eta dinamikoa lortzeko. Arlo horretan, rol jokoetan oinarritutako estrategiak kokatzen dira. Metodologia honek hainbat onura, erabilera posible eta arazo izan ditzake. Lan honen helburua hauek arakatzea da, Lehen Hezkuntzan estrategia honen erabilerari buruzko perspektiba zehatzagoa izateko. Helburua lortzeko ikerketa kualitatibo bat burutu da, rol jokoak estrategia didaktiko bezala erabiltzen dituzten bi hezitzaileri egindako elkarrizketa sakonetan oinarrituta. Lortutako emaitzek planteamendu metodologiko honen bideragarritasuna zein onura potentzialak baieztatu dituzte. Halaber, testuinguruak estrategia honen aplikazioan duen eragina, eta honelako proiektuak abian jartzeak suposatzen dituen denbora eta lan-zama agerian jarri dira.
In recent years, gamification has been increasingly mentioned as an innovative methodology to achieve meaningful and dynamic learning. Role-playing game-based strategies fall into this category. The aim of this work is to explore the benefits, possible uses and problems that they present, in order to have a more precise perspective on their use. Toward achieving this objective, qualitative research has been carried out based on in-depth interviews with two educators who use this methodology. The results confirm both the feasibility and the potential benefits of this didactic approach. The influence of the context and the additional time and workload involved in carrying out this type of project were also highlighted.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados