Literatura estimatu eta ondorioz literaturara zaletu daitezen, ikasleek ezinbestekoa dute irakurketa literarioan trebatzea. Hain zuzen ere, horixe du jomugan gaitasun literarioak. Prozesu horretan hainbat faktorek eragiten dute, besteak beste, eskoletan proposatzen diren jarduerak eta estrategiak egokiak ote diren, estrategia horiek modu sistematikoan aplikatzen ote diren edota kalitatezko literatura irakurtzen ote den. Ikerketa honetan, marko teoriko batetik abiatuz, non horretaz guztiaz hausnartzeko tartea hartzen den, batetik, Donostiako (Gipuzkoa) eskoletan, eta zehazki, Lehen Hezkuntzako 4. mailan irakur hautaketarako zein nolako irizpideak jarraitzen diren aztertu da; bestetik, egunerokotasunean irakurketa literarioan trebatzeko zer-nolako jarduerak eta estrategiak aplikatzen diren identifikatu da. Horretaz gain, eskola publiko eta pribatuen artean desberdintasun esanguratsurik ote dagoen ere aztertu da.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados