Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Downen sindromea duten bizkaitar elebidun adingabeen prosodiagaitasuna: aprosodiaren definizio eta musikan oinarritutako eskuhartzea

  • Autores: Josu Bilbao Villasante, Asier Romero Andonegui, Aintzane Etxebarria Lejarreta
  • Localización: Psikodidaktikako XXVII. jardunaldiak: 2020ko azaroaren 24a / Daniel Losada Iglesias (ed. lit.), Nahia Delgado de Frutos (ed. lit.), José Ignacio Escudero Legarreta (ed. lit.), 2021, ISBN 978-84-1319-316-8, págs. 207-218
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • Ikerketa honek Downen sindromea duten Bizkaiko hamazazpi adingabe elebidunen prosodia-gaitasuna izango du aztergai. Lagina ez da homogeneoa izango parte-hartzaileen adinari, sexuari, etxeko hizkuntzari eta Downen sindromearen garapen-mailari dagokienez. Elkar ezagutzeko, zenbait saio egingo dira ikerketalanei ekin aurretik. Hasteko, baliozkotutako tresna baten bidez, oinarrizko emozioen adierazpena grabatuko da. 68 grabazioko corpusa osatu, parametro akustikoak analizatu eta parte-hartzaileen balizko aprosodia emozionala definituko da. Ondoren, musikan oinarritutako esku-hartze idaktikoa diseinatuko da, eta aurrera eramango da beren-beregi sortutako talde esperimentalean. Azkenean, tamaina berdineko corpusa sortuko da, eta parametro akustikoen emaitzak aurreko corpusean lortutakoekin alderatuko dira. Halaber, gogobetetze-galdetegi bat pasatuko zaie parte-hartzaile guztiei.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno