Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Sormen eraginkortasun auto-pertzepzioaren lanketa unibertsitatean Design Thinking-aren bitartez: Mondragon Unibertsitatekoikus-entzunezko komunikazioko ikasleen kasua

    1. [1] Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea

      Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea

      Mondragón, España

  • Localización: III. Ikergazte. Nazioarteko ikerketa euskaraz. Kongresuko artikulu bilduma / coord. por Olatz Arbelaiz Gallego, Ainhoa Latatu, Miren Josu Omaetxebarria Ibarra, Urtzi Etxeberria Otaegi, Vol. 2, Tomo 2, 2019 (Giza Zientziak eta Zuzenbidea), ISBN 978-84-8438-683-4, págs. 97-102
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • Azken urteotan Internetek eta teknologiaren garapenak eragindako egoera aldaketak komunikazio ikasketen curriculuma bir-pentsatzeko premia sortu du, sormena erdigunean jarriz. Testuinguru honetan, Mondragon Unibertsitateko Humanitate eta Hezkuntza Zientzien fakultatean design thinking metodologia gidari duen 15 asteko modulu bat jarri da martxan, non ikus-entzunezko komunikazioko graduko ikasleek ikus-entzunezko formatu edo eduki berritzaile bat sortu behar duten. Esperientzia honen bitartez helburua da ikasleek euren sormen gaitasunaren eraginkortasun auto-pertzepzioa areagotzen laguntzea. Lan honetan deskribatuko da 15 asteko modulua, eta ikasleen sormen gaitasunaren eraginkortasun auto-pertzepzioa nola neurtu den


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno