Carlos Agudelo Carvajal, Carolina Pipitone, Àngela García Lladó
Es presenta una experiència de modelització química de l’assignatura Didàctica de la Matèria, l’Energia i la Interacció (DMEI) d’Educació Primària i s’explica com pot ajudar al fet que el professorat en formació inicial (PFI) construeixi coneixement en provar els seus models mentals en interacció social i amb els fenòmens, i canviï les emocions envers la física i la química. Es descriu el context de DMEI, les activitats POEMA (predicció, observació, explicació, modelització, argumentació), la proposta de modelització i s’explica com afavoreix la construcció d’explicacions científiques escolars amb sentit per al PFI.
An experience of chemical modeling of the subject Didactics of Matter, Energy and Interaction (DMEI) of Primary Education is presented and it is explained how it can help teachers in initial training (PFI) to build knowledge in providing their mental models in social interaction and with the phenomena and can live emotions towards physics and chemistry. It describes the context of DMEI, the POEMA activities (prediction, observation, explanation, modeling, argumentation), the modeling proposal and explains how to favor the construction of school scientific explanations with meaning for the PFI.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados