Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Modelització i canvi emocional del professorat en formació inicial del grau d’Educació Primària: un exemple amb el canvi químic

Carlos Agudelo Carvajal, Carolina Pipitone, Àngela García Lladó

  • català

    Es presenta una experiència de modelització química de l’assignatura Didàctica de la Matèria, l’Energia i la Interacció (DMEI) d’Educació Primària i s’explica com pot ajudar al fet que el professorat en formació inicial (PFI) construeixi coneixement en provar els seus models mentals en interacció social i amb els fenòmens, i canviï les emocions envers la física i la química. Es descriu el context de DMEI, les activitats POEMA (predicció, observació, explicació, modelització, argumentació), la proposta de modelització i s’explica com afavoreix la construcció d’explicacions científiques escolars amb sentit per al PFI.

  • English

    An experience of chemical modeling of the subject Didactics of Matter, Energy and Interaction (DMEI) of Primary Education is presented and it is explained how it can help teachers in initial training (PFI) to build knowledge in providing their mental models in social interaction and with the phenomena and can live emotions towards physics and chemistry. It describes the context of DMEI, the POEMA activities (prediction, observation, explanation, modeling, argumentation), the modeling proposal and explains how to favor the construction of school scientific explanations with meaning for the PFI.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus