Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Experiencias de boas prácticas de inclusión con alumnos con TEA na escola rural

    1. [1] Departament d’Educació. ZER Alta Ribagorça
  • Localización: Revista galega de educación, ISSN 1132-8932, Nº. 85, 2023 (Ejemplar dedicado a: TEA e inclusión), págs. 96-97
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • A inclusión na aula multigrao, e en concreto a dos alumnos e alumnas con Trastorno do Espectro Autista (TEA), representa un reto para os docentes das escolas rurais. Para garantir o éxito da inclusión dos nenos/as con TEA, é preciso introducir metodoloxías específicas como TEACCH (Treatment and Education of Autistic related Communication Handicapped Children) e PECS (Picture Exchange Communication System). A experiencia presentada mostra como estas metodoloxías enriquecen non só o traballo dos alumnos e alumnas con TEA, senón o de todos os que forman parte da aula.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno