Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Arte Zuzendaritza: prestakuntza-mapa eta adituen pertzepzioa

Blanca Miguélez Juan

  • euskara

    Sormena funtsezko faktorea da publizitate-agentzietako sortze-sailetan. Arte-zuzendaria eta publizitate-erredaktorea dira sortze-prozeduraren eta ideien arduradunak. Arte-zuzendaria da iragarkien alderdi bisualaz eta konposizioaz arduratzen den profesionala; haatik, gutxi aztertua izan den publizista ere bada. Arte Zuzendaritza irakasgaia ikertzeak berebiziko garrantzia du, bai irakasgaia normalizatzen ahalegintzeko, baita publizista honen ikusgarritasunaren alde jokatzeko. Lanak abiapuntu izan du Estatu espainiarreko Publizitate graduen azterketa eta unibertsitateko irakasleei eta publizistei eginiko inkesta. Zehaztasunez aztertzen da zein den Arte Zuzendaritza irakasgaiaren prestakuntza-mapa graduetan, bai halaber zer pertzepzio duten adituek prestakuntza-eskaintza horren inguruan.

  • English

    Creativity is essential in an advertising agency and defines the creative department. Art directors and copywriters are in charge of the creative process and ideas. The Art Director is the person responsible for the visual look and the layout of the ads, but little research has been conducted on this advertising professional. Research based on the subject Art Direction is of great importance, both to consolidate the subject and to give visibility to this advertising creative. Research has been carried out from the analysis of Advertising Communication studies in Spain and the survey conducted to lecturers and advertising professionals. Specifically, it examines the map of Art Direction training in degree courses and the perceptions of the experts about this training.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus