Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Situacions d’Aprenentatge. Idees per al desplegament curricular de les ciències

Jordi Domènech Casal

  • español

    Se describen marcos didácticos para la enseñanza de las ciencias y su conexión con distintos tipos de Situaciones de Aprendizaje. Para facilitar su despliegue con el nuevo currículo, se proponen orientaciones para el diseño de las Situaciones en base a la demanda, el escenario y los contenidos. Se discuten varios componentes (alineación de objetivos de aprendizaje y diseño, interdisciplinariedad, evaluación, orientación crítica...) y se proponen ejemplos y marcos bibliográficos para cada tipo de situación de aprendizaje.

  • català

    Es descriuen marcs didàctics per a l’ensenyament de les ciències i la seva connexió amb diferents tipus de Situacions d’aprenentatge. Per facilitar el seu desplegament amb el nou currículum, es proposen orientacions per al disseny de les Situacions en base a la demanda, l’escenari i els continguts. Es discuteixen diverses components (alineació d’objectius d’aprenentatge i disseny, interdisciplinarietat, avaluació, orientació crítica...) i es proposen exemples i marcs bibliogràfics per a cada tipus de Situació d’Aprenentatge.

  • English

    Didactic frameworks for Science teaching and their connection with different types of Learning Situations are described. To facilitate its deployment with the new curriculum, guidelines are proposed for the design of situations based on demand, scenario and content. Various components are discussed (alignment of learning and design objectives, interdisciplinarity, assessment, critical orientation ...) and examples and bibliographic frameworks are proposed for each type of Learning Situation.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus