Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Llums i ombres del treball en equip del professorat en la implementació delPla d’Avaluació Integrada (PAI) en els estudis d’Educació Social (UB)

    1. [1] Universitat de Barcelona
  • Localización: VI CIDUI: Nuevos espacios de calidad en la educación superior: un análisis comparado y de tendencias, 2010, ISBN 978-84-8458-324-0, págs. 5368-5390
  • Idioma: español
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • español

      La comunicació que presentem pretén evidenciar el que ha suposat la implementació delPla d’Avaluació Integrada (PAI) en els estudis d’Educació Social en els darrers tres anys(PID-UB 2007-08 i REDICE-A0802-32; 2005-2009) des de la perspectiva del canvi en ladinàmica de treball del professorat. Aquesta línia de transversalització interdisciplinar del’avaluació de l’alumnat sorgeix de la necessitat docent de plantejar certa racionalitat isentit a l’excés de proves avaluatives que s’aplicaven al llarg del curs. En aquesta direcció,s’ofereix aquí una sistematització de les reflexions del professorat al voltant de lesfortaleses i febleses del PAI des de la perspectiva de la pròpia activitat docent, que ha deser entesa des del supòsit de l’avaluació continuada i sempre oberta a la millora delprojecte.Convergeix aquest moment amb la implementació dels graus que obren una línia dereflexió sobre la nova manera d’entendre la universitat. La comunicació subscriu, tal i comdiu Perrenoud (2010), que les universitats en lloc de ser orquestres de solistes haurien deser orquestres més polifòniques, i evidencia que aquesta experiència orquestrada ha permèsvisibilitzar llums i ombres que es presenten per a ser compartides

    • English

      The present communication aims to highlight what has meant the implementation of theIntegrated Assessment Plan (PAI) in Social Education Studies in the last three years (PIDUB2007-08 and REDICE-A0802-32, 2005-2009), from the perspective of the changingdynamics of work teachers. This line of mainstreaming interdisciplinary evaluation of thestudents arises from the need to raise some rationality and sense in front of the excessevaluative tests that applied throughout the course. In this sense, it offered here asystematic reflections of teachers about the strengths and weaknesses of PAI from theperspective of their own teaching, which should be understood from the assumption ofcontinuous assessment and always open to project’s improvement. Now it converges withthe implementation of the degrees that open a line of reflection on the new way ofunderstanding the university.Subscribe communication, as saying Perrenoud (2010), that the universities rather thansymphony orchestras of soloists should be more polyphonic ones, and shows that thisorchestrated experience could show lights and shadows that appear here to be shared


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno