Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Promoting engineering students engagementin overcoming their mathematical shortagesby using lagunon virtual assistant

  • J.I. Royo Prieto [1] ; I. Peña [1] ; R. Fuente [1] ; U. Gil [1] ; I. Ayesta [1] ; A. Unzueta [1]
    1. [1] Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Leioa, España

  • Localización: Ikaskuntza-irakaskuntza akademikoaren eremu berriak arakatzen / Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (aut.), 2019, ISBN 978-84-1319-033-4, págs. 994-998
  • Idioma: inglés
  • Enlaces
  • Resumen
    • In this work the students’ engagement in utilizing self-learning virtual tools is evaluated from theresults obtained after carrying out a didactic experience with first-year engineering undergraduateswith the aim of helping them to overcome the lack of mathematical knowledge that they had at theinitial stage of their higher education studies


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno