Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Obren plangintza eta kudeaketa irakasgai “iraunkortuan”,gizarte erantzukizuna integratzeko irakaskuntza-ikaskuntza planteamendua

    1. [1] Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Leioa, España

  • Localización: Ikaskuntza-irakaskuntza akademikoaren eremu berriak arakatzen / Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (aut.), 2019, ISBN 978-84-1319-033-4, págs. 1057-1060
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      In the international conference RED-U 2017, held in Bilbao, the communication “The integration ofsustainability in the course Construction Planning and Management”, taught in the fourth year of Civil Engineeringgrade in the Faculty of Engineering, Gipuzkoa, was presented. The three-year-way to add a sustainablestandpoint to the course was explained. Since then, an analysis on the connection between theSustainable Development Goals (SDGs) and the learning objectives and competences of the course hasbeen carried out. The result is the proposal to include sustainability in the teaching-learning process.The SDGs are inherent to the holistic model of Education towards Sustainability and implies anotherway of thinking and acting, in accordance with the Education for Transformation paradigm. Accordingto Paulo Freire, “Education does not change the world. Education changes people. People changes the world”.The question set out in the conference How can we integrate the social responsibility and sustainability in education?is positioned in this context. A possible response may be the here proposed teaching-learningspecific process. It will be carried out in collaboration with the Direction of Sustainable Urban Planningfrom Donostia council and the department of Projects and Construction. Working in groups, studentsmust define the topic of a construction project and give response to a real situation of urban planningadapted to the criterions and requisites of sustainable urban planning. This approach is considered as astrategic action to activate the social responsibility awareness in the work “Gizartearekin KonprometitutakoUnibertsitate bat lortzeko Bidean” published by HEGOA (Institute for International Cooperation andDevelopment Studies).

    • euskara

      Bilbon egin zen RED-U 2017 Nazioarteko Biltzarrean, Lanen Plangintza eta Kudeaketa irakasgaiareniraunkortze-prozesua komunikazioa aurkeztu nuen (UPV/EHUko Gipuzkoako Ingeniaritza EskolanIngeniaritza Zibileko Graduko 4. mailan ematen dut irakasgai hori.) Irakasgaiari ikuspegi iraunkorragehitzeko, hiru ikasturtetan osaturiko bidea kontatu nuen. Geroztik, garapen jasangarrirako helburuek(GJH) irakasgaiaren ikaskuntza-helburuekin eta -gaitasunekin izan ahal duten lotura aztertzeko prestakuntzaegin dut; irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan ezartzeko proposamena izan da emaitza. Iraunkortasuneranzkohezkuntzaren eredu holistikoak berezko ditu GJHak, eta, nahitaez, pentsatu eta ekitekobeste modu bat eskatzen du, Eraldaketarako Hezkuntza paradigmarekin bat datorrena. Paulo Freireaitzindariak esana da: Hezkuntzak ez du mundua aldatzen, munduaren eraldaketa eragin dezaketen pertsonakbaizik. Testuinguru honetan kokatzen dut biltzarrak gogoetarako planteatzen duen Nola integra ditzakegugizarte erantzukizuna eta iraunkortasuna irakaskuntzan? galdera. Eta 2019-2020 ikasturtean ezartzea aurreikustenden irakaskuntza-ikaskuntza planteamendu zehatz baten proposamenarekin erantzun posiblebat aurkezten da. Donostiako Udaleko Hirigintza Sostengarriko Zuzendaritza eta Proiektu eta Obren sailarekinlankidetzan, ikasleriak Proiektuak, Segurtasuna eta Obren Plangintza eta Kudeaketa Iraunkorra irakasgaietan,lantaldeetan garatu beharreko obra-proiektuaren gaia zehaztu eta hirigintza iraunkorreko irizpideeta eskakizunak aintzat harturik, hirigintza alorreko behar/arazo erreal bati konponbidea emanbeharko diote. Planteamendu mota hau gizarte-ardura kontzientzia pizteko ekintza estrategikotzat jotzenda Nazioarteko Lankidetza eta Garapenari buruzko Ikasketa Institutuak (HEGOA) argitaraturikoGizartearekin Konprometitutako Unibertsitate bat lortzeko Bidean lanean.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno