Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Feedback en una eina iterativa i compartida

  • Autores: Sandra Entrena Ortega, Guillem Bagués Queralt, Francesc Masdeu Navarro
  • Localización: Fòrum: revista d'organització i gestió educativa, ISSN 1696-0475, ISSN-e 2014-4792, Núm. 57, 2022, pág. 40
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • L’avaluació a l’Escola Virolai s’entén com una oportunitat més per fomentar i consolidar l’aprenentatge i, per tant, és personalitzada a cada alumne.

      Amb l’APAA (Autoconeixement, Participació i Aprendre a Aprendre), una eina compartida que inclou el Pla de Treball de cada grup i l’avaluació d’habilitats i competències tant per part de tot el personal docent implicat com per part de l’alumnat, cada grup de treball es planifica i reflexiona sobre la seva feina (individual i grupal), la qualitat d’aquesta i què cal fer per millorar. La seva funció és també la de promoure la reflexió i el feedback que parteix sempre de la premissa que perquè sigui significatiu ha de ser honest, amable i específic.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno