Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La Coavaluació aplicada a presentacions orals des d'una òptica multidisciplinar

  • Autores: Gerard Arbat Pujolràs, Joan Pujol Planella, Lino Montoro Moreno, Joan Josep Suñol Martínez, Lidia Feliu Soley, Anna Planas Lladó, Núria Roura-Pascual, Rosa Maria Fraguell i Sansbelló
  • Localización: UNIVEST 2013: IV Congreso Internacional Estrategias hacia el aprendizaje colaborativo / Universitat de Girona (aut.), 2013, ISBN 978-84-8458-417-9
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • A set assignatures de diferents titulacions de la Universitat de Girona s’ha examinat l’ús de la coavaluació i l’autoavaluació en presentacions orals com a eines complementaries a l’avaluació tradicional del professorat. Els resultats obtinguts s’han comparat amb les qualificacions atorgades pel professorat. Tot i que estudis realitzats per altres autors mostren una correlació elevada entre els diferents sistemes d’avaluació, el nostre treball ha mostrat que existeixen importants desviacions. L’experiència d’aplicació de la coavaluació i l’autoavaluació en activitats de presentació oral evidencia la seva tasca formativa, més enllà de la utilitat sumativa que puguin tenir.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno