Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Reflexions sobre la implantació de l'aprenentatge per projectes en un entorn transdisciplinar

  • Autores: Marianna Soler i Ortega, Sílvia Espinosa Mirabet, Inés Ferrer Real, Jaume Puig Bargués, Lluïsa Escoda Acero, Carmen Echazarreta Soler, Rafael García Campos
  • Localización: UNIVEST 2013: IV Congreso Internacional Estrategias hacia el aprendizaje colaborativo / Universitat de Girona (aut.), 2013, ISBN 978-84-8458-417-9
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • La implantació de l’Espai Europeu d’Educació Superior demana als professors universitaris que treballin de forma coherent per aconseguir que els estudiants titulats tinguin característiques de formació que els permetin adaptar-se de forma contínua a les demandes d’una societat dinàmica [Alcocer, 2003]. Dins d’aquest marc, i des de la Xarxa d’Innovació Docent d’Aprenentatge per Projectes (APP) de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) Josep Pallach de la Universitat de Girona, va sorgir un projecte innovador i transdisciplinar per contribuir a l’assoliment de les competències transversals 'Comunicar-se oralment i per escrit', en concret en la part de l’expressió oral, i la de 'Treball en equip'


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno