Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Aplicacions didàctiques del hip hop en l'Ensenyament de la poesia a l'Eso II: Plantejament de la unitat didàctica “Rapsodes vs Ausiàs March”

    1. [1] IES Leopoldo Querol, Vinaròs
  • Localización: Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad, ISSN-e 1575-9393, Nº. 72, 2012
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest text constitueix la concreció pràctica del seu precedent, “Aplicacions didàctiques del hip hop en l'ensenyament de la poesia a l'ESO I”, dedicat a fonamentar la consideració del hip hop com a manifestació poètica I la seua validesa com a eina de motivació a l'aula. La proposta de la unitat didàctica que recull aquesta segona part rau en acurtar les distàncies i tendir ponts entre la poesia del segle d'or valencià i el hip hop. Es tracta que un grup d'alumnes de 3r d'ESO assolisquen els conceptes bàsics que caracteritzen el gènere líric mitjançant l'anàlisi comparada d'un poema d'Ausiàs March i una cançó del grup valencià “Rapsodes”. Finalment es reforçarà aquestes nocions bàsiques sobre la poesia mitjançant l'expressió escrita, és a dir, a partir de la creació i interpretació de rimes pròpies sobre diferents bases rítmiques.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno