Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Estudo da estancia e do gasto na segmentación do turista internacional con motivación relixiosa en Galicia

Pere Mercadé Melé, Jesús Barreal Pernas

  • galego

    gasto turístico é un elemento que vai gañando peso nas economías locais de moitas rexións ao longo do mundo e que condiciona os niveis de renda. Esta incidencia produce un efecto positivo nas economías locais a través da diversificación das súas actividades tradicionais, pero tamén xera un impacto na contorna social e ambiental. Este traballo realiza un modelo de segmentación de clases latentes (Latent Class Model – LCM) en que se segmenta os turistas que viaxaron á rexión de Galicia por motivos relixiosos. Para diferenciaren os grupos empregáronse variables sobre características persoais e tamén sobre as actividades que realizaron. Coa segmentación obtivéronse seis grupos diferentes, entre os que se mostran diferenzas significantes entre as variables de estancia e gasto diario. O estudo achega importantes implicacións para a xerencia, ao axudar a focalizar as empresas en función dos atributos dos visitantes internacionais e relacionalo cos seus niveis de gasto.

  • English

    Tourist expenditure is an element that is gaining weight in the local economies of many regions throughout the world and that conditions income levels. This has a positive effect on local economies through the diversification of their traditional activities, but it also has an impact on the social and environmental context. This work carries out a latent class segmentation model (Latent Class Model -LCM) in which tourists who travelled to the region of Galicia for religious reasons are segmented in order to differentiate the groups, variables on personal characteristics and also on the activities they carried out were used. Six different groups were obtained by segmentation, showing significant differences between the variables of stay and daily expenditure. The study has important implications for management, as it helps to focus companies according to the attributes of international visitors and to relate them to their levels of expenditure.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus