Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Bones activitats per a la transició entre primària i secundària

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

    2. [2] Escola Sadako
  • Localización: NouBiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM, ISSN-e 2014-7104, ISSN 1133-4282, Nº. 37, 2015, págs. 41-50
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      In this article we suggest three activitiesthat we believe could serve as a model for mathematics classes for pupils making the transition between the two key stages of compulsory education. The activities promote problem solving, the recognition of patterns and order and systematic work as the basisfor learning mathematics.

    • català

      En aquest article proposem tres activitats que creiem que poden servir de model de treball a l’aula per ajudar els alumnes en el seu aprenentatge de les matemàtiques durant la transició entre aquestes dues etapes de l’ensenyament obligatori.

      Aquestes activitats promouen la resolució de problemes, la cerca de patrons i regularitats i el treball sistemàtic com a valors fonamentals per a aprendre matemàtiques.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno