Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Daguerreotips d’igualtat. Gènere i imatge fotogràfica com a recurs educatiu de ciutadania crítica

    1. [1] Universidad Pablo de Olavide

      Universidad Pablo de Olavide

      Sevilla, España

    2. [2] Universitat Jaume I

      Universitat Jaume I

      Castellón, España

  • Localización: Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad, ISSN-e 1575-9393, Nº. 69, 2011 (Ejemplar dedicado a: Actas Congreso Mejora Educativa y Ciudadanía Crítica)
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’ideal de l’esfera pública de la ciutadania ha d’entendre’s com expressió d’una voluntat general, més enllà dels interessos particulars, des de la qual es puga potenciar l’acció política a través d’iniciatives pedagògiques que ens permetin reafirmar els valors propis d’un Estat democràtic i on cap grup quedi exclòs, no només per raó del seu sexe, sinó tampoc per raó del seu gènere. Recursos educatius com l’anàlisi de les imatges en l’esdevenir històric ens permeten elaborar un nou enfocament en la docència al dur-la a una dimensió de necessària acció política i pedagògica, doncs ens ajuden entendre que encara vivim fora d’una enyorada ciutadania plena


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno