Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Els treballs de recerca: reflexions sobre el seu objectiu i la formació en la tutorització

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

    2. [2] IES Juan Manuel Zafra. Barcelona
    3. [3] ThinkLab - Citilab
    4. [4] Centre de Recursos del Baix Llobregat V
  • Localización: Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 26, 2020, págs. 4-11
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • Reflecting about the goals and high school teachers training to reinforce the tutorship of the students’ research
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      La realització del treball de recerca a batxillerat és un gran repte per a l’alumnat i el professorat i una ocasió per desenvolupar i aplicar moltes habilitats útils en el món actual. Però al mateix temps pot ser vist com una càrrega curricular més, que no té gaire sentit ni transcendència personal i social, i són molts els obstacles a superar per a la seva realització. En aquest article es recull l’experiència RIEC, que obre un camí per respondre a aquestes necessitats i que s’està duent a terme a la ciutat de Cornellà de Llobregat.paraules clau: Treball de recerca, química, batxillerat, tutorització, formació.

    • English

      Carrying out the Research Project in Baccalaureate is a great challenge for students and teachers and an opportunity to develop and apply many useful skills in today’s world. But at the same time, it can be seen as a more curricular burden, which does not have much meaning or personal and social significance, and there are many obstacles to overcome. This article presents the RIEC experience, which opens a way to respond to these needs and is being implemented in the city of Cornellà de Llobregat.keywords: Students research work, Chemistry, Baccalaureate, Tutoring, Training.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno