Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Programa de desenvolupament professional per a docents de química basat en els principis de la investigació i la innovació responsables

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 22, 2016, págs. 48-53
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • A professional development program for Chemistry teachers following the principles of responsible research and innovation
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Estem experimentant un canvi en l’ensenyament de la química i d’altres ciències experimentals a l’educació secun-dària. Les innovacions tecnològiques apunten a aspectes relacionats amb la nostra vida i el nostre entorn en gene-ral: la seguretat alimentària i les energies renovables en són exemples. Partint del fet que això suposa un repte per al professorat, però també una oportunitat, presentem un programa de desenvolupament professional basat en el marc de la investigació i la innovació responsables per ajudar els docents a aplicar aquests canvis a la pràctica.

    • English

      The way we teach Chemistry and other experimental sciences is changing. Technological innovations focus on aspects from our daily life and our environment, such as food safety and renewable energies. Considering that this sets out a challenge for teachers, and also an opportunity, we present a responsible research and innovation teacher development program aiming to help teachers to apply these changes in their practice.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno