Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Potencialitats i problemàtiques dels projectes de química en context

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 20, 2015, págs. 4-12
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • Potentialities and problems of chemistry in context projects
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      L’ús de contextos per a l’aprenentatge de la química és una proposta fonamentada en la recerca educativa que pot contribuir a resoldre alguns dels problemes amb què es troben els professors de secundària. Primerament, s’han recollit aspectes del context que poden tenir un potencial benefici per a l’educació química i, després, s’ha discutit una selecció de problemàtiques identificades en l’ensenyament i aprenentatge a partir de contextos. A l’apartat final, es presenta una proposta justificada d’estratègies didàctiques que poden contribuir a maximitzar el potencial del context i a minimitzar, en la mesura que pugui, les dificultats amb què es poden trobar l’alumnat i el professorat.

    • English

      The use of contexts for learning chemistry is a research-based proposal to help solve some of the educational problems in learning chemistry. Firstly, some potential aspects for the use of context that may promote chemical education have been revised, and then some problematic issues in teaching and learning from contexts are discussed. The final section presents a proposal of nine teaching strategies that can help maximize the context potential as well as minimize, to a certain extent, the difficulties that students and teachers find in context-based chemistry courses.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno