Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Creació de coneixement a les universitats catalanes

  • Autores: Irene Alfonso López, Bianca Alsina Franco
  • Localización: Pedagogías emergentes en la sociedad digital / coord. por Pablo Rivera Vargas, Pablo Neut Aguayo, Paolo Luchini, Sandra Pascual, Pol Prunera, Vol. 1, 2019, ISBN 978-84-17934-04-0, págs. 35-48
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • Creation of knowledge in catalan universities
  • Enlaces
  • Resumen
    • Actualment, ens trobem en una societat canviant on l’educació no s’ajusta a les necessitats contemporànies, on les metodologies que s’utilitzaven fins fa poc han quedat totalment obsoletes. L’Educació vetlla per la recerca de noves metodologies que puguin solucionar aquesta problemàtica, però contradictòriament s’aplica la mateixa que es critica.

      La metodologia a tractar en l’article és el DIY, i la vinculació d’aquesta amb l’educació i l’art. D’aquesta manera, es fomenta la creativitat i la iniciativa de l’alumnat per tal de ferlo agent actiu del seu aprenentatge. Per aconseguir això, es farà un anàlisi de dos projectes amb metodologia DIY. En definitiva, el que es pretén és partir de l’expressió artística com la base de la filosofia DIY en el grau d’Educació Primària, i arribar a la inclusió de dita filosofia a totes les universitats catalanes


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno