Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Moodle com a eina didàctica en una experiència d’aprenentatge actiu en l’assignatura de Biologia del grau de Nutrició Humana i Dietètica

    1. [1] Universitat Ramon Llull

      Universitat Ramon Llull

      Barcelona, España

  • Localización: Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport, ISSN 1138-3194, Vol. 38, Nº 2, 2020, págs. 83-88
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • Moodle as a didactic tool in an active learning experience in the Biology subject of Human Nutrition and Dietetics Degree
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      Active learning has been shown to improve learning outcomes as well as increase student motivation, confidence and control. At the same time, the positive assessment of Moodle, as a tool for exploring new teaching strategies, suggests that an active learning strategy using Moodle as a virtual platform could result in an improve-ment in students’ academic performance. The aim of this study is to assess the results of an active learning strat-egy using Moodle platform in students of the Biology subject of the Degree in Human Nutrition and Dietetics. The level of motivation, confidence and control and the perception of usefulness of the Moodle platform will be studied by questionnaires that will be answered with a Likert scale. The academic results of the students of the 2020-2021 academic year will be compared with those of the 2018-2019 and 2019-2020 academic years.

    • català

      L’aprenentatge actiu ha mostrat millorar els resultats d’aprenentatge, així com augmentar la motivació, la confiança i el control dels estudiants. Al mateix temps, la valoració positiva de Moodle, com a eina per explorar noves estratègies didàctiques, fa pensar que una estratègia d’aprenentatge actiu utilitzant Moodle com a plataforma virtual podria resultar en una millora dels resultats acadèmics dels estudiats. L’objectiu d’aquest estudi és avaluar els resultats d’una estratègia d’aprenentatge actiu utilitzant la plataforma Moodle amb estudiants de l’assignatura de Biologia del grau de Nutrició Humana i Dietètica. S’estudiarà el nivell de motivació, confiança i control, i la percepció d’utilitat de la plataforma Moodle mitjançant qüestionaris que es respondran amb una escala Likert. Es compararà els resultats acadèmics dels estudiants del curs 2020-2021 amb els dels cursos 2018-2019 i 2019-2020.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno