Aquest és un projecte vivencial que dona veu pròpia a històries individuals i col·lectives a través d’objectes, emocions i paraules. La idea neix d’una llarga experiència educativa en el camp de l’acollida i la col·laboració amb el món de l’expressió artística i teatral. Aquesta combinació aporta un intercanvi enriquidor i facilitador de noves pràctiques educatives per a una escola integradora on s’eduqui per a una vida plena. El projecte s’ha fet realitat a través d’un curs anomenat “Estratègies d’acollida emocional per a una escola intercultural. Del jo al nosaltres”, dins l’oferta formativa del Departament d’Ensenyament, durant tres anys. Tots els processos viscuts conjuntament amb els educadors i educadores participants, tant de primària com de secundària, i els seus respectius grups classe, han estat molt satisfactoris i enriquidors. La finalitat del curs és l’ajuda a la integració de l’alumnat nouvingut a l’escola. A la vegada, les seves característiques el fan apte per contribuir a la cohesió, tant escolar com social, i per donar suport a l’escolta i acolliment dels problemes i dols vitals, tant dels educadors i educadores com dels alumnes.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados