Castellón, España
En aquest article es presenta el resultat d'un projecte de millora educativa realitzat per a l’assignatura ‘Enginyeria del Programari de Gestió I (IG16)’ com a continuació de diversos projectes duts a terme en l’àmbit de l’Enginyeria del Programari en les titulacions d’Informàtica de la Universitat Jaume I. En aquest cas el projecte ha tractat de millorar i integrar les experiències docents de cursos passats que funcionaven en classe. D’una banda l'objectiu era dotar-les d’una major envergadura i produir un canvi important en la metodologia docent i d’avaluació de l’assignatura. I d’altra, solucionar el problema de l’absentisme que presentava l’assignatura, doncs l’alumnat que assistia a classe obtenia bons resultats en general però hi havia un elevat nombre d’alumnes que es matriculaven i no acudien a cap classe. Finalment, cal remarcar que el títol escollit per al projecte ‘Aprendre a aprendre amb l’Enginyeria del Programari’ feia referència a l’objectiu final del mateix. Doncs amb el canvi del procés d’ensenyamentaprenentatge es pretenia introduir noves tècniques docents com el treball cooperatiu i els contractes d’aprenentatge que afavoriren l’autonomia dels alumnes i els ajudaren en un futur a aprendre per ells mateixos.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados