Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Desenvolupament de competències per a treballar de forma autònoma en dissenys propis, combinant les TIC des de la perspectiva de gènere i la ciutadania (II)

    1. [1] Universitat Jaume I

      Universitat Jaume I

      Castellón, España

  • Localización: Projectes d'innovació educativa de la convocatòria 2009/10: actes de la IX Jornada de Millora Educativa de l’UJI i XI Jornada sobre aprenentatge cooperatiu / coord. por José Manuel Gil Beltrán, Miguel Ángel Fortea Bagán, 2011, ISBN 978-84-695-0300-3, págs. 496-502
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Tenint present que són els subjectes individuals i/o col·lectius els qui relaten i descriuen la realitat social que ens envolta, i sent alhora les imatges un dels mitjans per a fer-ho, hem plantejat a l’aula el repte de desenvolupar aquelles competències bàsiques per a treballar de forma autònoma des de la mirada de la igualtat, el respecte i l’acceptació de la diversitat. Caldria assenyalar que el projecte de millora educativa és la continuació del presentat per al curs acadèmic 2008-2009, anomenat «Les noves tecnologies com a recurs en la producció i lectura de la imatge publicitària. Aplicacions pràctiques des de la perspectiva de gènere i la ciutadania». En aquesta segona part hem volgut anar més enllà en l'anàlisi de les imatges, al proposar a l'alumnat creuar la frontera que divideix l'esfera d'allò considerat públic per a endinsar-se a la de l’àmbit privat.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno