Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Coordinació de la docència en el grup C de 4t de Psicologia

    1. [1] Universitat Jaume I

      Universitat Jaume I

      Castellón, España

  • Localización: Projectes d'innovació educativa de la convocatòria 2009/10: actes de la IX Jornada de Millora Educativa de l’UJI i XI Jornada sobre aprenentatge cooperatiu / coord. por José Manuel Gil Beltrán, Miguel Ángel Fortea Bagán, 2011, ISBN 978-84-695-0300-3, págs. 591-599
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • La titulació de Psicologia va triar la creació d’un Grup C, o grup reduït de 30 alumnes, per a portar a terme l’experiència pilot d’adaptació de les assignatures troncals i obligatòries a l’EEES. L’objectiu principal d’aquesta experiència era continuar, durant 4t (2009-2010), amb la transició conceptual de l’ensenyament tradicional, centrat en l’ensenyament presencial, a un ensenyament-aprenentatge centrat en la dedicació presencial i no presencial de l’alumnat, la formació basada en competències i el canvi en les metodologies docents. Entre els resultats més rellevants, cal destacar que es va donar una disminució clara de les hores presencials i un augment de les hores de treball no presencial per part dels alumnes del Grup C; a més, van trobar un rendiment en mitjana superior als estudiants dels grups no harmonitzats i alumnat i professorat van manifestar un nivell global de satisfacció alt de la seua participació en el grup pilot.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno