Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El material audiovisual com a eina metodològica en l’ensenyament del màrqueting especialitzat

    1. [1] Universitat Jaume I

      Universitat Jaume I

      Castellón, España

  • Localización: Projectes d'innovació educativa de la convocatòria 2009/10: actes de la IX Jornada de Millora Educativa de l’UJI i XI Jornada sobre aprenentatge cooperatiu / coord. por José Manuel Gil Beltrán, Miguel Ángel Fortea Bagán, 2011, ISBN 978-84-695-0300-3, págs. 898-901
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest treball fa ús dels mitjans audiovisuals (documentals, reportatges, pel·lícules, notícies televisives…) a l’aula com a instrument bàsic de la metodologia a seguir en assignatures de màrqueting especialitzat de diferents titulacions (enginyeria tècnica informàtica, comunicació audiovisual i ciències del treball), amb l’objectiu d’aconseguir que l’alumnat puga assolir els objectius conceptuals, procedimentals i actitudinals previstos amb l’ajuda d’un llenguatge visual molt més atractiu i motivador en un context com l’actual.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno