Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Evolució dels plans d’acció tutorial a les universitats: Propostes per a la innovació

    1. [1] Universitat de Lleida

      Universitat de Lleida

      Lérida, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 724-727
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Els models de tutoria (PAT) existents des dels anys 90, s’institucionalitzen a partir de l’adaptació a l’EEES.i amb les visites d’acreditació s’està detectant la necessitat de canvis. Es proposen algunes iniciatives des del treball en xarxa i creació de sinèrgies entre universitats i secundària o potenciar portals com WINDDAT. La videodigitalització de les portes obertes i la guia de l’alumne. Tendir cap a les mentories entre iguals (peer mentoring) i col·lectives virtuals (amb individuals en cas de demanda). Finalment, implicar els responsables acadèmics en la inserció laboral dels titulats. Incorporant els SGIQ als centres es podria garantir l’avaluació i millora periòdica del PAT.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno