Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La lectura com a pal·liatiu de l’exclusió social: Valoració d’experiències d’aprenentatge servei per a futurs mestres

    1. [1] Universitat Internacional de Catalunya

      Universitat Internacional de Catalunya

      Barcelona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 763-767
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’ajut i el reforç de la lectura i de l’escriptura a escoles en situacions socials desfavorables és una realitat. Des de la Facultat d’Educació de la Universitat Internacional de Catalunya apostem per una formació del mestre integral, animant els estudiants a interessar-se tant per als aspectes de contingut com per als socials de l’aprenentatge de la llengua. En aquesta comunicació presentem i valorem dues experiències d’aprenentatge servei (ApS) per a 45 estudiants d’Educació Infantil i Educació Primària, de caràcter obligatori i voluntari respectivament. També es pretén analitzar la percepció dels participants en referència al projecte d’APS, mitjançant els resultats de qüestionaris.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno