Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El discurs avaluatiu en educació per la sostenibilitat: Anàlisi de la interacció entre mestres i educadors/es ambientals per a l’avaluació conjunta d’activitats

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 837-847
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • En aquesta recerca es realitza un anàlisi de la interacció entre educadors/-es ambientals i mestres en el marc d’unes trobades per avaluar activitats d’Educació per a la Sostenibilitat: els Diàlegs Cogeneratius al voltant de l’Educació per la Sostenibilitat (DICES). Partint d‘un guió de preguntes, els/ les participants (mestres i educadors/-es ambientals), consensuen uns criteris de qualitat. L’objectiu de la recerca serà caracteritzar el discurs avaluatiu utilitzat per mestres i educadors/-es ambientals per avaluar de manera conjunta les activitats d’educació ambiental i arribar així a construir criteris de qualitat consensuats que serveixin per a la millora de les activitats en el futur.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno