Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


. L’avaluació formativa com a estratègia docent per al desenvolupament de les competències en els graus deMEP i MEI

    1. [1] Universitat de Vic

      Universitat de Vic

      Vich, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 232-238
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’estudi presenta el procés de desenvolupament d’un projecte centrat en comprovar si l’avaluació formativa contribueix de manera significativa en l’adquisició de competències generals i específiques en estudiants de 4 assignatures del grau de MEP i MEI de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. El procés de desenvolupament del projecte consta de 4 fases i 9 sub fases, centrades en detecció de necessitats, disseny d’instruments, implementació i anàlisi. En referència a les fases de disseny, implementació i anàlisi, l’estudi presenta un disseny quasi experimental pre-post sense grup control i sense seguiment, utilitzant la metodologia quantitativa. Les conclusions que aquí es presenten no són relatives als resultats obtinguts, sinó al procés, ja que ens ha fet adonar que per a la incorporació de tècniques compartides d’avaluació formativa als processos d’aprenentatge de diferents assignatures impartides per diferents professors cal un procés de consens, planificació i establiment de procediments ben identificats.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno