Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Instrument per a la coordinació del professorat en l’aplicació del treball per competències i de l’avaluació formativa en el grau deMEP i MEI

    1. [1] Universitat de Vic

      Universitat de Vic

      Vich, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 245-249
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’experiència que presentem a continuació s’emmarca dins un ajut en el programa de millora i innovació en la formació de mestres (ARMIF 2014). En aquest ajut investiguem com l'avaluació formativa contribueix a l’adquisició de competències generals i específiques de cada matèria. El grup d’investigadors el formem professorat de diverses matèries dels graus de mestres. Primer de tot vam acordar què enteníem per avaluació formativa i com l’aplicàvem per ajudar a que els estudiants poguessin anar assolint les competències. Tot seguit detallem el procés de construcció de l’instrument que ens va permetre unificar significats en relació a l’avaluació formativa i el treball per competències.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno