Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de La reflexivitat per la docència orientada a l’aprenentatge en el marc de l’educació superior: Reptes metodològics i avaluatius

Marta Sabariego Puig, Ana Belén Cano Hila, Angelina Sánchez Martí, Anna Velasco Martínez

  • Aquesta comunicació presenta l’experiència interuniversitària desenvolupada a cinc graus i a un mòdul de màsters de la Universitat de Barcelona (UB) i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) sobre les estratègies d’aprenentatge instrumentalitzades per la narrativa pel desenvolupament competencial. És fruit d’un projecte concedit en la Convocatòria d’ajuts a la recerca en docència universitària REDICE-14 de la UB. S’hi descriuen les activitats i tasques dissenyades pels equips docents implicats així com el sistema d’avaluació formativa en forma de rúbriques pel desenvolupament de les competències transversals i la reflexivitat de l’alumnat sobre el propi procés d’aprenentatge.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus