Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La reflexivitat per la docència orientada a l’aprenentatge en el marc de l’educació superior: Reptes metodològics i avaluatius

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 392-396
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquesta comunicació presenta l’experiència interuniversitària desenvolupada a cinc graus i a un mòdul de màsters de la Universitat de Barcelona (UB) i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) sobre les estratègies d’aprenentatge instrumentalitzades per la narrativa pel desenvolupament competencial. És fruit d’un projecte concedit en la Convocatòria d’ajuts a la recerca en docència universitària REDICE-14 de la UB. S’hi descriuen les activitats i tasques dissenyades pels equips docents implicats així com el sistema d’avaluació formativa en forma de rúbriques pel desenvolupament de les competències transversals i la reflexivitat de l’alumnat sobre el propi procés d’aprenentatge.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno