Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La vinculació de les pràctiques externes i el treball final de grau, percepcions de l’alumnat sobre el seu desenvolupament competencial

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 402-408
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      The teaching group of practicum in pedagogy grade at the University of Barcelona poses the challenge of continuous improvement in external practices of the degree, from the competences evaluation. It had already started to consolidate during the Bologna convergence, specifically in Education. We present the present study, in order to identify whether there were significant changes in the student perception of their learning in the Practicum course. The study results have put the spotlight on the relationship with the Final Project and the benefits it can bring to students relate both subjects.

    • català

      L’equip docent del pràcticum de pedagogia de la Universitat de Barcelona es planteja el repte de la millora continua en les pràctiques externes del grau, a partir de l’avaluació per competències. Avaluació que ja es va començar a consolidar durant el procés de convergència a Bolonya, específicament al de Pedagogia. S’ha realitzat l’estudi que presentem, amb la finalitat d’identificar si hi havien canvis significatius en la percepció dels aprenentatges dels alumnes del Pràcticum. L’estudi entre altres resultats ens ha fet posar el punt de mira a la vinculació amb el Treball Final de Grau (TFG) i les avantatges que pot aportar a l’alumnat relacionar ambdues assignatures.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno