Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


O diálogo paradigmático na Educación Social

  • Autores: José Antonio Caride Gómez, Pablo Ángel Meira Cartea
  • Localización: Revista galega de educación, ISSN 1132-8932, Nº. 27, 1996 (Ejemplar dedicado a: Educación social), págs. 16-20
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • Iluminar o alcance e as orientacións das prácticas de Educación Social, desde a reflexión e a fundamentación teórica é a principal preocupación da presente aportación.

      Os variados enfoques, o campo de problemas a abordar e os significados nas construccións teóricas. Os autores explican as tres perspectivas -tecnolóxica, interpretativa, dialéctica- que permiten entender, como modelos de racionalidade teórica, as orientacións do coñecemento e da actuación no campo da Educación Social . e propoñen o diálogo paradigmático.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno