Along our timeline there is a brand named 17A that showed new facets in the months that followed and in the work that derived from it in Ripoll and the Ripollès region. In a certain sense, it may be said that between black and white there are 12 shades of gray.
In telling this story we do so from the symbolism of a coin, which with its two sides helps us to show what happened and how we experienced it, from the perspective of other narrators.
Ripoll is a town with a little more than 10,500 inhabitants. It is located in the province of Girona and it is the capital of the Ripollès region. In this town of the Pre-Pyrenees range, on August 17, 2017 an emotional earthquake took place when a group of young people who had been raised and educated in Ripoll carried out a terrorist attack. This situation forced us to reconsider structures that had seemed solid until then and this paper describes the needs, shortcomings and opportunities generated by 17A among the youth promotion technicians in our region.
Dins el nostre eix cronològic apareix una marca amb el nom de 17A que tenyeix de noves tonalitats els mesos que continuaran i el treball que se’n derivarà a Ripoll i a la comarca del Ripollès. I és que d’alguna manera entre el blanc i el negre hi ha dotze gammes de grisos.
Quan expliquem aquesta història ho fem des de la simbologia d’una moneda, que amb les seves dues cares, ens ajuda a mostrar el que va passar i com ho vàrem viure, des de la mirada d’uns altres narradors.
Ripoll és una vila de poc més de 10.500 habitants, situada a la província de Girona i capital de la comarca del Ripollès. Va ser en aquest municipi del Prepirineu català on el 17 d’agost del 2017 hi va haver un terratrèmol emocional, arran dels atemptats de Barcelona i Cambrils, protagonitzats per un grup de joves crescuts i formats a Ripoll. Aquests fets ens van obligar a tots i a totes a replantejar unes estructures que fins al moment semblaven sòlides. El text descriu les vivències que aquells fets varen generar en les tècniques de joventut de la comarca, respecte a les necessitats, mancances i oportunitats que ha generat el 17A.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados