Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Nola egin, hala izan. Irakur aukeraketa eta eskola-kanona, irakurleak trebatzeko bidean

    1. [1] Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Leioa, España

  • Localización: Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, ISSN 0214-9753, Vol. 31, Nº. 2, 2019, págs. 9-40
  • Idioma: euskera
  • Títulos paralelos:
    • How to do it, how to be. The selection of reading and the school canon of the experts, readers at training work.
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      The main objective of this article has been to compose a corpus of recommended books for 9-10 years old, specifically a possible school canon aimed at this aged and made up by eight experts from the Basque Country. To achieve this, a bibliographic review has been carried out, highlighting the importance of reading selection for literary training and considering the criteria of national experts. It was compared whether the readings proposed followed the criteria set out in the bibliographic revision and it was found that the criteria were largely taken into account. In addition, the article discusses the relationships that were had with the experts, since it includes interesting ideas to create a canon. Therefore, not only the final recommendation of the experts has been taken into account, but also the experience lived in the process, that is, what, how and why of the choice.

    • euskara

      Artikulu honen helburu nagusia 9-10 urte bitarteko liburu gomendagarrien corpusa osatzea izan da, hain zuen ere, urte bitarte horretara zuzendutako eta Euskal Herriko zortzi adituk osatutako balizko eskola-kanona osatzea. Horretara iristeko, errebisio bibliografikoa egin da, non irakur aukeraketak formakuntza literariorako duen garrantzia azpimarratzen den eta estatu mailako adituen irizpideak kontutan hartzen diren. Irakurgai proposamenek egindako errebisio bibliografikoan jasotzen diren irizpideak jarraitzen ote dituzten alderatu da, eta hein handi batean irizpideak kontuan hartzen direla egiaztatu da. Horrekin batera, adituekin izandako kontaktuen nondik norakoak jaso dira artikuluan, kanon baten sorrerari buruzko zantzu interesgarriakdituelako. Hortaz, horien azken gomendioa ez ezik, prozesuan bizitakoa jasotzen da, hau da, zer, nola eta zergatik egin den hautaketa.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno