Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


A influência das novas tecnologias digitais na mudança comportamental dos turistas

    1. [1] Universidade Estadual do Ceará

      Universidade Estadual do Ceará

      Brasil

    2. [2] Universidade da Coruña

      Universidade da Coruña

      A Coruña, España

  • Localización: Rotur: revista de ocio y turismo, ISSN-e 2695-6357, ISSN 1888-6884, Vol. 14, Nº. 1, 2020, págs. 60-71
  • Idioma: portugués
  • Títulos paralelos:
    • La influencia de las nuevas tecnologías digitales en el cambio comportamental de los turistas
    • A influencia das novas tecnoloxías dixitais no cambio comportamental dos turistas
    • The influence of new digital technologies on tourist behavior
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      La diversidad de negocios ha levado al comercio mundial a una rutina innovadora. Además, hizo del turismo de eventos una tipología cada vez más fuerte. Las tecnologías digitales están cada vez más presentes en la sociedad, con una diversidad de medios y aplicativos accesibles a los consumidores que han hecho prácticamente imposible ver el mundo actual sin ellas. Diante de este salto tecnológico y del crecimiento del turismo de eventos, eso hace con que el turista absorva, naturalmente, las facilidades ofrecidas por estas modernidades y termine por tolerar la influencia directa de dicha evolución. Esta investigación tiene por objectivo estudiar la relación entre el turismo de eventos y las nuevas tecnologías digitales. Ella está pautada en la justificativa de las transformaciones del nuevo siglo, con claro signo de los cambios proporcionados por la tecnología y por la densidad plural del comercio, ejerciendo una interferencia directa sobre el perfil del moderno turista de eventos. Ella apunta a evidencias de la influencia tecnológica sobre el turista de eventos.

    • português

      A diversidade dos negócios levou o comércio mundial a uma rotina inovadora, fazendo do turismo de eventos uma modalidade com abrangência cada vez maior. As tecnologias digitais apresentam-se cada vez mais presentes na sociedade, com uma diversidade de mídias e aplicativos acessíveis ao público consumidor que tornaram praticamente impossível imaginar o mundo hoje sem elas. Diante deste salto tecnológico e do crescimento do turismo de eventos, isso faz com que o turista absorva, naturalmente, as facilidades oferecidas por estas modernidades e termine por tolerar a influência direta desta evolução. Esta pesquisa tem por objetivo estudar a relação entre o turismo de eventos e as novas tecnologias digitais. Ela está pautada na justificativa das transformações do novo século, com claro sinal das mudanças proporcionadas pela tecnologia e pela densidade plural do comércio, exercendo uma interferência direta sobre o perfil do moderno turista de eventos. Ela aponta a evidências da influência tecnológica sobre o turista de eventos.

    • galego

      A diversidade de negocios levou ao comercio mundial a unha rutina innovadora. Ademáis, fixo do turismo de eventos unha tipoloxía cada vez máis forte. As tecnoloxías dixitales están cada vez máis presentes na sociedade, cunha diversidade de medios e aplicativos accesibles aos consumidores que fan practicamente imposible ver o mundo actual sen elas. Diante deste salto tecnolóxico e do crecemento do turismo de eventos, eso fai que o turista absorva, naturalmente, as facilidades ofrecidas por estas modernidades e termine por tolerar a influencia directa de dita evolución. Esta investigación ten por obxectivo estudar a relación entre o turismo de eventos e as novas tecnoloxías dixitais. Ela está pautada na xustificativa das transformacións do novo século, cun claro signo dos cambios proporcionados pola tecnoloxía e pola densidade plural do comercio, exercendo unha interferencia directa sobre o perfil do moderno turista de eventos. Ela apunta a evidencias da influencia tecnolóxica sobre o turista de eventos. 

    • English

      The ever-changing nature of business has made innovation in world trade the norm and event tourism an increasingly bigger player in the sector. The growing presence of digital technologies and the expansion of consumer-accessible media and applications have made it virtually impossible to imagine our world today without them. Consumers in the age of technology and event tourism have internalised the conveniences offered by these innovations and accepted their influence over them. The aim of this research is to examine the relationship between event tourism and digital technologies in light of the transformations of the new century. The study highlights evidence of the influence of technology on the changing profile of event tourists.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno