Maria Àngels Francés Díez, Eduard Baile López, Hèctor Càmara Sempere, Anna Esteve Guillén, Antoni Maestre Brotons, Isabel Marcillas Piquer, Irene Mira Navarro, Vicent Vidal Lloret
En aquesta memòria detallem les experiències docents dutes a terme en diverses assignatures del grau en Filologia Catalana, en Educació Primària, en Educació Infantil i en Humanitats que comparteixen l’objectiu d’aproximar les diverses teories analítiques agrupades sota la denominació dels estudis culturals a l’alumnat. Considerem que la perspectiva de gènere, els estudis sobre l’espacialitat i altres són com una lent crítica que pot posar llum en les imbricacions entre literatura i cultura, que pot descriure el fet literari com un producte d’una sèrie de categories i interseccions culturals que han de ser analitzades en conjunt, i que aquesta òptica multigenèrica resulta interessant i profitosa per a l’alumnat i per a la formació del seu esperit crític.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados