Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La lectura del cicle troià a través del role-playing i les xarxes socials

    1. [1] Institut Thos i Codina (Mataró, Catalunya)
  • Localización: Methodos: Revista de didàctica dels estudis clàssics, ISSN 2013-682X, Nº. 4, 2019, págs. 71-83
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L'article recull l'experiència didàctica d'una lectura alternativa del contingut literari, cultural i artístic del cicle troià, a través de rols i de perfils oberts ad hoc a la xarxa social Facebook. La proposta afavoreix el treball competencial i interdisciplinari, potenciant també la capacitat empàtica i creativa de l’alumnat. El fet de reescriure i representar el mite afavoreix l'aprenentatge significatiu, cooperatiu i responsable, el qual propicia l'assoliment d'un coneixement més ric i complert.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno