Eduard Baile López, Natalia Contreras Llave, José Pablo Gallo León, Francisco Javier Ortiz Hernández, Daniel Pérez Martín, Pilar Pomares Puig, Víctor Manuel Sanchis Amat, Rocío Serna Rodrigo, Guillermo Soler Quílez
Davant el desinterés lector generalitzat entre l’alumnat, a la qual cosa cal afegir les dificultats pel que fa a la interpretació crítica dels textos, en aquesta xarxa hem volgut implementar una experiència basada en el concepte de club de lectura com a eina per a tractar de regirar aquesta situació a partir, fonamentalment, de dos factors: d’una banda, la tria de còmics per a comprovar si una major varietat multimodal serveix com a eix motivador; d’una altra, el vessant socialitzador per a reforçar l’intercanvi d’idees. En aquest marc, òbviament, el docent hi juga un paper fonamental com a mediador, per la qual cosa hi hem pretés que l’experiència esdevinguera una plataforma per a l’establiment de criteris de conformació d’un cànon didàctic del còmic.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados