Aquest article descriu un taller d’estimulació i prevenció de possibles dificultats en el llenguatge oral amb alumnes d'Educació Infantil. El context on es desenvolupa és un Centre d’Acció Educativa Singular (CAES) on viuen famílies en una situació desfavorable, amb alt risc d’exclusió, derivada de circumstàncies socials, econòmiques, culturals, ètniques i personals. L´alumnat procedeix de diversos països com ara Bulgària, Ucraïna, Lituània, Romania, Palestina o Síria i, la majoria, pertanyen a minories ètniques. Els participants són 6 alumnes, 3 xics i 3 xiques, de cinc anys, el nombre tan reduït es deu a les condicions especials de ràtio als CAES. Els resultats obtinguts amb aquest taller són positius, ja que es troba un progrés notable en les activitats de buf, respiració, pràxies, memòria, atenció, discriminació auditiva, morfo-sintaxi, lèxic-semàntic i pragmàtica, després de 8 setmanes.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados