Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El salt a l ’exterior de les empreses de nova creació

    1. [1] Universitat Jaume I

      Universitat Jaume I

      Castellón, España

  • Localización: Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura: Revista de recerca humanística i científica, ISSN 1130-4235, ISSN-e 2340-4787, Nº. 23, 2012 (Ejemplar dedicado a: Crisi i internacionalització econòmica: Perspectiva jurídica i econòmica de la crisi global), págs. 101-112
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’existència d’empreses internacionals de nova creació constitueix una realitat possible gràcies a la globalització. Aquestes noves empreses internacionals estan cridades a ocupar un paper destacat en el segle XXI, ja que la seua repercussió en el progrés econòmic i social és significativament major que la d’altres tipus de noves empreses. No obstant, l’èxit internacional d’aquestes empreses passa per l’adopció d’un enfocament estratègic que els proporcione les eines necessàries per a superar els desafiaments a què s’hauran d’enfrontar, tenint en compte les seues limitacions de recursos. En aquest treball s’exploren els principals aspectes que ha de cobrir aquest enfocament estratègic perquè efectivament contribuïsca a l’èxit d’aquestes empreses en els mercats internacionals.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno