A Coruña, España
Gregorio Sanz García (1900-1997) ejerció como maestro en la escuela de la Fundación Pedro Murias (Vilaframil-Ribadeo), la escuela pública de San Pedro de Benquerencia (Barreiros) y la escuela preparatoria del Instituto de Ribadeo. Su compromiso con el proyecto transformador de la Segunda República y su ideología de izquierdas determinó que fuera separado de la enseñanza en el curso del proceso de depuración a que fue sometido el magisterio (1937) y condenado a veinte años de cárcel por un consejo de guerra (1938). En su trayectoria ocupa un lugar central a defensa de la escuela pública, que él prefería denominar «escuela nacional».
Gregorio Sanz García (1900-1997) exerceu como mestre na escola da Fundação Pedro Murias (Vilaframil-Ribadeo), a escola pública de São Pedro de Benquerencia (Barreiros) e a escola preparatória do Instituto de Ribadeo. O seu compromisso com o projecto transformador da Segunda República e a sua ideologia de esquerdas determinou que fosse separado do ensino no curso do processo de depuración a que foi submetido o maxisterio (1937) e condenado a vinte anos de cárcere por um conselho de guerra (1938). Na sua trajectória ocupa um lugar central a defesa da escola pública, que ele preferia denominar escola nacional».
Gregorio Sanz García (1900-1997) taught at the Pedro Murias Foundation school (Vilaframil-Ribadeo), the public school of San Pedro de Benquerencia (Barreiros) and the secondary school in Ribadeo. His strong commitment to the revolutionary project of the Second Spanish Republic and his leftist ideology caused him to be barred from teaching during the purge of the teaching profession (1937) and sentenced to 20 years in prison after a trial by court martial (1938). His defense of the public school system, which he preferred to call the «national school» occupied a key position throughout his career.
Gregorio Sanz García (1900-1997) exerceu como mestre na escola da Fundación Pedro Murias (Vilaframil-Ribadeo), a escola pública de San Pedro de Benquerencia (Barreiros) e a escola preparatoria do Instituto de Ribadeo. O seu compromiso co proxecto transformador da Segunda República e a súa ideoloxía de esquerdas determinou que fose separado do ensino no curso do proceso de depuración a que foi sometido o maxisterio (1937) e condenado a vinte anos de cárcere por un consello de guerra (1938). Na súa traxectoria ocupa un lugar central a defensa da escola pública, que el prefería denominar «escola nacional».
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados