Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Pailazogintza soziohezitzailea: praktika pedagogiko komunitarioa

  • Autores: Ainhoa Gana Dañobeitia, Asier Huegun Burgos
  • Localización: Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, ISSN 0214-9753, Vol. 30, Nº. 2, 2018, págs. 41-61
  • Idioma: euskera
  • Títulos paralelos:
    • The socioeducational clown: a comunity pedagogical practice
  • Enlaces
  • Resumen
    • euskara

      Artikulu honek pailazogintzak hezkuntza-tresna gisa dituen ahalmenetan eta aukeretan sakontzea du helburu. Horretarako, Euskal Herriko pailazo-talde bat hartu da ikerketarako erreferente moduan, bertako partaideekin elkarrizketa sakonak eta eztabaida taldeak egituratuz. Pailazo sozio-hezitzailearen sorrera eta eginkizuna sakon aztertu dugu hainbat eta hainbat erreferentzia bibliografikoetan arakatuz eta oinarrituz. Pailazo soziohezitzailearen ikuspegian eta haren ezaugarrietan jarri da arreta batez ere, hezkuntza tresna gisa azalduz, eta hezkuntzan eragiteko bitarteko moduan agertuz. Horren guztiaren ondotik emaitzak eta ondorioak azaltzen ditugu, non ikus dezakegun ikertu den pailazo-taldeak eredu hezitzaile oso bat garatu duela eta hainbat ezaugarri barnebiltzen dituela.

    • English

      This article aims to deepen the competences and possibilities of the clown as an educationaltool. For this, a group of clowns from the Basque Country has been taken as a point of referencefor research, focusing on in-depth interviews and focus group with its members. The creationand role of the social clown has been widely analyzed and explored through numerous bibliographicalreferences. The focus has been placed, above all, on the figure of the socio-educational clown andon its characteristics as an educational tool. Emphasis is placed on the possibilities that the socio-educationalteam has for influencing people’s educational processes. After all, we explain the results andconclusions, where we can see that the group of clowns studied has developed their own educationalmodel where we find different characteristics of their own.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno